Obserwatorzy

wtorek, 29 stycznia 2013

Swieta, swieta i ...


No właśnie, powinno byc już po swietach, ale akurat tak sie złożyło że moje zamówienie z N&A doszło już w styczniu. Dostałam w nim m.in. zawieszki z Dimensions w swiatecznych kolorach wraz z plastikowa kanwą. Ponieważ to dla mnie zupełna nowośc, nie zastanawiając sie długo postanowiłam spróbowac. Haftowanie na plastiku jednak nie stanie sie moją pasją, chociaż mam już pewien pomysł na dekoracje wielkanocną, także wydzierganą na kanwie plastikowej... A tymzasem postepy w serduszku:

Najpierw powstała ramka:


A to stan prac na dzisiaj:



A przy okazji wpadł mi pomysł na zrobienie albumu ze zdjeciami jako prezent z okazji rocznicy slubu dla moich rodzicow. Poniewaz bedzie to moja pierwsza proba, album bedzie raczej kiczowaty, jako ze bedzie dla mnie przede wszystkim możliwoscia eksperymentowania z roznymi technikami. Na razie okladka w trakcie tworzenia:


3 komentarze:

  1. Ja próby z kanwą plastikową mam przed sobą i też widziałby mi się dekoracje wielkanocne na niej wyhaftowane ale jakoś mam opory... A album zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Wylosowałam Cię w Wymiance Wielkanocnej prowadzoną przez Pracownię Agnieszki. Wyślij mi proszę swój adres na fajnakasia79@gmail.com abym mogła Ci przesłać karteczkę wielkanocną :) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,
    ja również wylosowałam Cię w wymiance wielkanocnej więc proszę o Twój adres na elzpla@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Hafcik ciekawie się zapowiada :))

    OdpowiedzUsuń